PRIVATUMO POLITIKA
1. Bendrosios nuostatos
1.1. Duomenų valdytojas.
Elektroninės parduotuvės meileodai.lt valdytojas yra MB „Meilė odai“,
juridinio asmens kodas 305924801, registruota buveinė: Kovo 11-osios g. 27-27,
Šilalė. Su Duomenų valdytoju galima susisiekti el. paštu meileodaieshop@gmail.com
arba tel. +370 6211 8800.
1.2. Teisinis reglamentavimas. Duomenų
valdytojas įsipareigoja užtikrinti Jūsų asmens duomenų apsaugą pagal
galiojančius teisės aktus – visų pirma laikomasi Europos Sąjungos Bendrojo
duomenų apsaugos reglamento (ES) 2016/679 (BDAR) reikalavimų bei Lietuvos
Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo nuostatų. Ši privatumo
politika („Privatumo politika“) nustato, kaip renkami, naudojami, saugomi ir
tvarkomi elektroninės parduotuvės lankytojų ir klientų asmens duomenys.
1.3. Sąvokos. Privatumo
politikoje vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos BDAR ir
kituose taikytinuose teisės aktuose. Pavyzdžiui, terminas „asmens duomenys“
reiškia bet kurią informaciją, susijusią su identifikuotu ar identifikuojamu
fiziniu asmeniu (duomenų subjektu), o „asmens duomenų tvarkymas“ reiškia
bet kokius su asmens duomenimis atliekamus veiksmus (rinkimą, saugojimą,
naudojimą ir t.t.). Terminas „slapukas“ (angl. cookie)
apibrėžiamas kaip nedidelė tekstinė rinkmena, kuri automatiškai sukuriama
naršant svetainėje ir išsaugoma Jūsų įrenginyje.
1.4. Privatumo politikos taikymas.
Naudodamiesi svetaine ar joje teikiamomis paslaugomis, įskaitant pirkimą
elektroninėje parduotuvėje, Jūs patvirtinate, kad susipažinote su šia Privatumo
politika ir sutinkate su jos nuostatomis. Jei nesutinkate su šios politikos
sąlygomis, prašome nesinaudoti svetaine ir mūsų paslaugomis. Su Privatumo
politika visuomet galite susipažinti svetainėje; esant poreikiui, ją galite
atsispausdinti arba išsaugoti. MB „Meilė odai“ pasilieka teisę bet kada
keisti ar pildyti šią Privatumo politiką, apie esminius pakeitimus informuodama
svetainėje ar kitomis įprastomis komunikacijos priemonėmis (pvz., el. paštu).
Nauja politikos redakcija įsigalioja ją paskelbus svetainėje.
2. Naudojami įrankiai ir jų paskirtis
Siekiant užtikrinti sklandų svetainės veikimą,
elektroninės prekybos funkcionalumą, mokėjimų apdorojimą, rinkodaros bei kitų
paslaugų teikimą, meileodai.lt naudoja keletą patikimų trečiųjų šalių
įrankių ir platformų. Žemiau pateikiamas naudojamų įrankių sąrašas bei jų
naudojimo tikslai:
- Shopify –
svetainės ir elektroninės parduotuvės platforma. Shopify suteikia
infrastruktūrą internetinei parduotuvei – nuo svetainės talpinimo iki
užsakymų administravimo. Visi parduotuvėje pateikti užsakymai, produktų
katalogas, atsiskaitymo funkcijos veikia naudojant Shopify platformą.
Shopify gali tvarkyti tam tikrus Jūsų asmens duomenis (pvz., IP adresą,
užsakymų informaciją) siekiant užtikrinti e-parduotuvės veikimą, mokėjimų
įvykdymą ir saugumą. Pažymime, kad Shopify yra Kanadoje įsikūrusi
bendrovė, todėl tam tikrais atvejais duomenys gali būti perduodami už
Europos Ekonominės Erdvės (EEE) ribų (žr. Tarptautinis duomenų
perdavimas skyrių). - Maksekeskus
AS (MakeCommerce) – mokėjimų paslaugų tiekėjas. Tai
platforma, per kurią mūsų parduotuvėje atliekami bankiniai ir kortelių
mokėjimai. Jūsų atsiskaitymo metu būtini asmens duomenys (pvz., vardas,
pavardė, adresas, mokėjimo informacija) yra perduodami Maksekeskus AS,
siekiant įvykdyti ir patvirtinti mokėjimą. Maksekeskus AS yra įsikūrusi
Estijoje, todėl duomenys tvarkomi ES teritorijoje laikantis BDAR
reikalavimų. Maksekeskus užtikrina perduodamų mokėjimo duomenų
konfidencialumą ir naudoja juos tik atsiskaitymo tikslais. - Omnisend –
naujienlaiškių siuntimo ir rinkodaros automatizavimo platforma. Naudojame
Omnisend el. pašto naujienlaiškiams siųsti, asmeniniams pasiūlymams
pateikti ir lojalių klientų komunikacijai palaikyti. Jūsų el. pašto
adresas ir vardas gali būti perduoti Omnisend sistemai, kai sutinkate
gauti naujienlaiškius. Omnisend taip pat padeda automatizuoti rinkodaros
kampanijas (pvz., apleisto krepšelio priminimus) – tam ji naudoja slapukus
identifikuoti vartotojus ir jų pirkinių krepšelio turinį (plačiau apie
slapukus – žr. Slapukų skyrių). Omnisend yra Europos Sąjungoje
(Lietuvoje) registruotas paslaugų teikėjas, duomenis saugantis ES
serveriuose, todėl užtikrinamas BDAR atitikties lygis. - Google
Analytics – „Google“ teikiama interneto svetainės
analizės paslauga. Ji naudojama analizuoti, kaip lankytojai naudojasi
svetaine – renkama statistinė informacija apie svetainės lankomumą,
puslapių peržiūras, vartotojų elgseną. Ši informacija padeda gerinti
svetainės funkcionalumą ir turinio kokybę. Google Analytics veikia
naudodama slapukus (pvz., _ga, _gid ir kt.), kurie leidžia atpažinti
pasikartojančius vartotojus ir įvertinti svetainės srauto šaltinius. Surinkti
duomenys paprastai yra anonimiški (mes nematome konkrečių asmenų
tapatybės) ir naudojami tik agreguotai statistikai. Dėmesio:
Kadangi Google Analytics paslauga gali perduoti duomenis „Google LLC“
serveriams už ES ribų, Jūsų duomenys gali būti perduodami į JAV (plačiau
apie tarptautinį perdavimą – žr. žemiau). - Google
Ads – „Google“ reklamos platforma, naudojama rinkodarai ir
pakartotinei reklamai (remarketingui). Svetainėje integruoti Google Ads
sekimo pixeliai ir kodai, kurie padeda rodyti Jums aktualius mūsų reklamos
skelbimus kitose platformose (pvz., „Google“ paieškoje ar partnerių
tinklalapiuose) ir matuoti reklamos kampanijų efektyvumą. Google Ads taip
pat naudoja slapukus (pvz., gcl slapukų serija) konversijoms sekti
ir vartotojų naršymo informacijai rinkti, kad galėtume sužinoti, ar Jūs
atlikote tam tikrus veiksmus (pvz., apsipirkote) po reklamos peržiūros.
Šie slapukai įprastai galioja ribotą laiką (pvz., 90 dienų) ir Google
gali juos naudoti kaip duomenų valdytojas savo reklamų personalizavimo
tikslais. Jums suteikiama galimybė atsisakyti suasmenintos reklamos per
Google Ads nustatymus arba neleisti marketingo slapukų, pasinaudojant mūsų
svetainės slapukų nustatymais. - Facebook
Pixel (Meta Pixel) – „Meta Platforms, Inc.“ (Facebook)
analitikos ir reklamos įrankis, padedantis vykdyti tikslinę reklamą
Facebook ir Instagram platformose. Mūsų svetainėje įdiegtas Facebook Pixel
renka informaciją apie Jūsų veiksmus (pvz., peržiūrėtus puslapius, atliktus
pirkinius) ir susieja ją su Jūsų Facebook profiliu (jei tokį turite), kad
galėtume rodyti Jums suasmenintas reklamas Facebook/Instagram tinkle.
Facebook Pixel naudoja slapukus ir panašias technologijas – pavyzdžiui,
Jūsų naršyklėje gali būti nustatytas _fbp slapukas (galiojantis ~3
mėnesius), skirtas identifikuoti svetainės lankytoją reklamų tikslais. Taip
pat, jei esate prisijungę prie Facebook, Pixel gali naudotis Facebook
platformos slapukais (tokiais kaip fr, c_user, xs ir
kt.) Jūsų veiksmams sekti.Visa Facebook Pixel perduodama informacija yra
anoniminė mums (mes nematome konkrečių asmenų duomenų), tačiau Facebook
gali ją jungti su Jūsų profilio informacija ir naudoti pagal savo
privatumo politiką. Pastaba: Facebook yra JAV įmonė, todėl duomenų
perdavimas vyksta už EEE ribų – taikomi papildomi duomenų apsaugos
mechanizmai (žr. Tarptautinis duomenų perdavimas skyrių). - Cloudflare –
turinio pateikimo tinklas (CDN) ir saugumo paslauga, naudojama mūsų
svetainėje siekiant pagreitinti puslapių užkrovimą ir apsaugoti nuo
kenkėjiško srauto (pvz., DDoS atakų, botų). Visi Jūsų užklausų mūsų
svetainei duomenys pirmiausia keliauja per Cloudflare serverius, kurie
išsidėstę įvairiuose regionuose. Cloudflare gali laikinai saugoti tokius
techninius duomenis kaip IP adresas, įrenginio informaciją, naršyklės tipą
ir pan., kad galėtų identifikuoti ir blokuoti pavojingą srautą. Taip pat
Cloudflare naudoja būtinus slapukus svetainės veikimui ir saugumui
užtikrinti – pavyzdžiui, __cf_bm slapukas padeda atpažinti
automatizuotą botų srautą ir apsaugoti svetainę (šis slapukas galioja ~30
min). Cloudflare veikia kaip duomenų tvarkytojas pagal mūsų nurodymus ir
su juo yra sudarytos standartinės sutarčių sąlygos dėl duomenų apsaugos.
Pažymime, kad Cloudflare įmonė yra JAV, todėl tam tikri techniniai
duomenys gali būti perduodami už EEE ribų. - Sentry –
klaidų stebėjimo platforma. Naudojame Sentry tam, kad fiksuotume
programinio kodo klaidas ar gedimus svetainėje realiu laiku. Tai padeda
mums greičiau pastebėti ir ištaisyti techninius nesklandumus, gerinti Jūsų
naršymo patirtį. Sentry automatiškai renka informaciją apie klaidą
(klaidos tipą, paveiktą puslapį, operacinę sistemą, naršyklę ir kt.), o
taip pat gali įtraukti tam tikrus vartotojo duomenis – pavyzdžiui, Jūsų IP
adresą, naudotojo ID (jei esate prisijungęs) ar veiksmus iki klaidos. Šie
duomenys naudojami tik svetainės stabilumo ir saugumo užtikrinimo tikslais
(teisėtas interesas – svetainės veikimo gerinimas). Sentry paslauga
netalpina jokių trečiųjų šalių sekimo slapukų Jūsų naršyklėje (jos
naudojami programavimo „SDK“ pagal nutylėjimą nesukuria slapukų), o klaidų
duomenys saugomi Sentry sistemoje. Pastaba: Sentry paslaugų
teikėjas yra JAV (sentry.io), todėl klaidų žurnalai gali būti saugomi ne
ES – tačiau taikomos standartinės duomenų apsaugos priemonės (žr. Tarptautinis
duomenų perdavimas). - Tally.so –
apklausų ir formų kūrimo įrankis. Svetainėje galime naudoti Tally
formas (pvz., klientų apklausoms, registracijoms į renginius ar panašioms
anketoms). Pateikus duomenis per Tally formą, Jūsų atsakymai yra
perduodami į Tally sistemą. Tally teigia nenaudojanti jokių papildomų
sekimo slapukų formų lankytojų stebėsenai – formų analitika yra anoniminė
ir privatumą tausojanti. Tai reiškia, kad Tally nerenka perteklinės
informacijos apie Jus, o tik tuos duomenis, kuriuos patys pateikiate
formoje. Vis dėlto, Tally formų veikimui gali būti naudojami būtini
techniniai slapukai ar vietinis saugojimas Jūsų naršyklėje, kad būtų
įsiminta, ar jau pateikėte atsakymą, ar uždarėte formos langą. Tally yra
ES (Belgijoje) registruotas paslaugų teikėjas, hostinga savo paslaugas
Europoje, todėl Jūsų pateikti atsakymų duomenys saugomi ES teritorijoje.
Jie bus naudojami tik tais tikslais, dėl kurių pildėte formą, ir
neatskleidžiami tretiesiems asmenims, nebent tai būtina rezultatų
apdorojimui. - Prisijungimas
per Google ir Facebook paskyras (Socialinis prisijungimas). Mūsų
svetainėje Jūs galite pasirinkti registruotis ar prisijungti naudodami
savo Google arba Facebook paskyrą. Ši funkcija sukurta patogumui – ji
leidžia išvengti naujos paskyros kūrimo ir naudojasi Jūsų esama paskyra
autentifikavimui. Pasirinkus prisijungti per Google/Facebook, Jūs būsite
nukreipti į atitinkamo paslaugų teikėjo (Google arba Facebook)
autorizacijos puslapį, kur turėsite patvirtinti, kad sutinkate pasidalinti
tam tikrais savo duomenimis su mūsų svetaine. Iš socialinio tinklo gauname
tik būtinus duomenis: paprastai tai yra Jūsų vardas, el. pašto adresas ir
viešo profilio informacija. Šie duomenys naudojami sukurti Jūsų naudotojo
paskyrą mūsų svetainėje ir administruoti prisijungimą. Mes negauname
prieigos prie Jūsų slaptažodžio ar kitų privačių socialinio profilio
duomenų. Atkreipkite dėmesį, kad naudojantis šia funkcija Google/Facebook
gali gauti informacijos apie tai, kad jungėtės prie mūsų svetainės per jų
paslaugą (tai vyksta Jums suteikus sutikimą socialinio tinklo puslapyje).
Jūsų autentifikavimą patvirtinantys slapukai priklauso Google/Facebook
platformoms (pvz., Google gali nustatyti OAuth slapukus, Facebook –
savo prisijungimo slapukus), jie naudojami tik autentifikavimo proceso
metu ir yra valdomi minėtų platformų pagal jų privatumo politiką.
Socialinį prisijungimą naudojame tik Jūsų patogumui, o bet koks tolesnis
Jūsų duomenų tvarkymas mūsų svetainėje vyksta pagal šią Privatumo
politiką.
3. Slapukai
3.1. Kas yra slapukai?
Slapukai (angl. cookies) – tai nedideli
duomenų failai, kuriuos mūsų svetainė įrašo Jūsų naršyklėje, kai apsilankote.
Kiekvieno vėlesnio apsilankymo metu slapukai yra siunčiami atgal į pradinę
svetainę arba kitą svetainę, kuri atpažįsta tą slapuką. Slapukai atlieka
įvairias funkcijas: jie gali prisiminti Jūsų pasirinkimus, padėti efektyviai
naviguoti tarp puslapių, pagerinti vartotojo patirtį, taip pat jie gali leisti
rinkti statistinę informaciją apie svetainės lankomumą arba pateikti Jums
suasmenintą reklamą.
Slapukai patys savaime nesukuria ir nerenka
jokios informacijos, kuri tiesiogiai identifikuotų asmens tapatybę. Tačiau tam
tikra, su Jumis susijusi informacija, kurią gauname slapukų pagalba (pvz., IP
adresas, unikalaus identifikatoriaus numeris, naršymo istorija), gali būti
laikoma asmens duomenimis. Tokius duomenis tvarkome laikydamiesi privatumo
reikalavimų. Kai kurie slapukai yra būtini svetainės funkcionavimui (jie
įgalina pagrindines funkcijas, tokias kaip pirkinių krepšelio atmintis,
prisijungimas prie paskyros, saugumas), todėl jie įrašomi automatiškai,
remiantis teisėtu interesu užtikrinti paslaugos teikimą. Kitus slapukus –
analizės ir rinkodaros – naudojame tik gavę Jūsų sutikimą per slapukų pranešimą
(banerį). Jūs bet kada galite atšaukti savo sutikimą ir išjungti nebūtinus
slapukus (žr. Slapukų valdymas skyrių žemiau).
3.2.
Slapukų rūšys, naudojamos mūsų svetainėje
meileodai.lt svetainėje naudojami šių
kategorijų slapukai:
- Būtinieji
(funkciniai) slapukai: užtikrina pagrindines svetainės
funkcijas ir saugumą. Be šių slapukų svetainė negalėtų tinkamai veikti –
pavyzdžiui, jie leidžia formuoti ir išsaugoti prekių krepšelį, prisiminti,
kad esate prisijungęs, nukreipti Jus į teisingą puslapio versiją. Būtinųjų
slapukų pagrindu tvarkomi duomenys yra apdorojami remiantis teisiniu sutarties
vykdymo arba teisėto intereso pagrindu (BDAR 6 str. 1(b) ir
1(f) str.). Šiems slapukams Jūsų sutikimas nėra reikalingas, tačiau
Jūs galite juos išjungti savo naršyklėje (tokiu atveju tam tikros
svetainės dalys gali neveikti). - Analitiniai
(statistiniai) slapukai: renka anonimizuotą informaciją apie tai,
kaip lankytojai naudojasi svetaine, kokius puslapius skaito, kiek laiko
praleidžia, kokiomis nuorodomis paspaudžia ir pan. Ši informacija padeda
mums suprasti vartotojų poreikius ir gerinti svetainės turinį bei funkcijas.
Analitinių slapukų pavyzdžiai – Google Analytics slapukai (_ga, _gid, _gat
ir kt.) taip pat tam tikri mūsų platformos Shopify slapukai (_shopify_y,
_shopify_s, _y, _s), skirti vidinei analitikai. Analitinius slapukus
naudojame tik gavę Jūsų sutikimą (BDAR 6 str. 1(a) p.). Sutikimą
galite duoti arba atšaukti slapukų nustatymų skydelyje. - Rinkodaros
(tiksliniai) slapukai: skirti Jūsų naršymo įpročiams sekti ir
pagal juos pateikti Jums aktualius reklaminius pranešimus. Šiuos slapukus
nustato mūsų reklamos partneriai (trečiosios šalys), pvz., Facebook,
Google, Omnisend. Jie kuria Jūsų anoniminį interesų profilį, kad galėtume
vėliau pateikti pritaikytas reklamas kituose puslapiuose. Pavyzdžiui,
Facebook Pixel slapukas (_fbp) identifikuoja Jus kaip mūsų svetainės
lankytoją, kad galėtume rodyti Jums reklamas Facebook tinkle, o Google Ads
slapukai (gcl*, IDE ir pan.) padeda sekti ir optimizuoti Google
reklamos kampanijas. Rinkodaros slapukai taip pat apima slapukus,
naudojamus pakartotinei rinkodarai (remarketingui), kad primintume
Jums apie peržiūrėtas prekes ar nebaigtus pirkinius. Šiuos slapukus taip
pat naudosime tik su Jūsų aiškiu sutikimu (BDAR 6 str. 1(a) p.).
Nesutikus su rinkodaros slapukais, Jūsų naršymo duomenys nebus naudojami
suasmenintai reklamai.
3.3. Slapukų sąrašas
Žemiau pateikiame konkrečių slapukų,
kuriuos naudojame, sąrašą su pagrindine informacija apie kiekvieną slapuką:
pavadinimu, paskirtimi, galiojimo trukme ir priklausomumu (duomenų valdytoju).
Šis sąrašas padalintas pagal paslaugų teikėjus ar funkcijas.
Slapuko pavadinimas
Paskirtis (aprašymas)
Galiojimo trukmė
Naudotojas (valdytojas)
_cmp_a
Funkcinis
Shopify slapukas, naudojamas išsaugoti vartotojo privatumo nustatymų
parinktis (slapukų sutikimus).
24
valandos
Shopify
(meileodai.lt)
_secure_session_id
Funkcinis
Shopify slapukas, skirtas sesijos ID išsaugojimui – seka vartotojo seansą per
kelių žingsnių atsiskaitymo procesą ir palaiko ryšį su užsakymo informacija.
1 valanda
Shopify
(meileodai.lt)
_storefront_u
Funkcinis
Shopify slapukas, palengvinantis kliento paskyros informacijos atnaujinimą
(pvz., prisijungimo būsenos palaikymą).
1 minutė
Shopify
(meileodai.lt)
cart
Funkcinis
Shopify slapukas, naudojamas pirkinių krepšelio funkcijai – išsaugo Jūsų
krepšelio turinį.
2
savaitės
Shopify
(meileodai.lt)
cart_sig
Funkcinis
Shopify slapukas, tikrina krepšelio vientisumą ir užtikrina saugų krepšelio
operacijų atlikimą (apsaugo nuo duomenų klastojimo).
2
savaitės
Shopify
(meileodai.lt)
cart_ts
Funkcinis
Shopify slapukas, susijęs su atsiskaitymo procesu (išsaugo laikiną
informaciją apie pradėtą atsiskaitymą).
2
savaitės
Shopify
(meileodai.lt)
checkout_session_lookup
Funkcinis
Shopify slapukas, naudojamas atsiskaitymo proceso metu surasti aktyvią
pirkimo sesiją.
3
savaitės
Shopify
(meileodai.lt)
*checkout_session_token_<br>__
**
Funkcinis
Shopify slapukas, naudojamas atsiskaitymo procesui – saugo unikalų pradėto
atsiskaitymo „tokeną“ (žymę). (Pastaba: pavadinime __ žymi
unikalų identifikatorių).
3
savaitės
Shopify
(meileodai.lt)
queue_token
Funkcinis
Shopify slapukas, naudojamas atsiskaitymo procesui valdyti (eilių tvarkymui
piko metu).
5 minutės
Shopify
(meileodai.lt)
keep_alive
Funkcinis
Shopify slapukas, naudojamas pirkėjo lokacijai nustatyti ir sesijai palaikyti
(pvz., lokalizacijos funkcijoms).
30
minučių
Shopify
(meileodai.lt)
localization
Funkcinis
Shopify slapukas, išsaugo vartotojo pasirinktos lokalizacijos (pvz., valiutos
ar kalbos) informaciją atsiskaitymo procese.
1 metai
Shopify
(meileodai.lt)
secure_customer_sig
Funkcinis
Shopify slapukas, naudojamas identifikuoti prisijungusį klientą saugiu būdu,
kad po prisijungimo vartotojui nereikėtų pakartotinai prisijungti.
1 metai
Shopify
(meileodai.lt)
_landing_page
Analizės
Shopify slapukas, skirtas stebėti nukreipimo puslapius – fiksuoja, per kurį
puslapį lankytojas pateko į svetainę.
1 diena
Shopify
(meileodai.lt)
_orig_referrer
Analizės
Shopify slapukas, taip pat fiksuojantis pirminį šaltinį (referer), iš kur
lankytojas atėjo į svetainę.
1 diena
Shopify
(meileodai.lt)
_y
Analizės
Shopify slapukas (arba _shopify_y analogas), naudojamas unikaliam lankytojui
identifikuoti Shopify analitikos tikslais.
1 metai
Shopify
(meileodai.lt)
_s
Analizės
Shopify slapukas (arba _shopify_s analogas), naudojamas vartotojo sesijai
identifikuoti Shopify analitikai.
30
minučių
Shopify
(meileodai.lt)
_shopify_y
Analizės
Shopify slapukas, dubliuojantis _y funkciją – renka anoniminę statistiką apie
lankytoją (unikalus ID).
1 metai
Shopify
(meileodai.lt)
_shopify_s
Analizės
Shopify slapukas, dubliuojantis _s funkciją – fiksuoja sesijos ID analitikai.
30
minučių
Shopify
(meileodai.lt)
_shopify_ga
Analizės
Shopify slapukas, naudojamas Shopify ir Google Analytics integracijai
(leidžia susieti Google Analytics duomenis su Shopify).
Sesijos
(iki naršymo pabaigos)
Shopify /
Google
_shopify_sa_p
Analizės
Shopify slapukas, susijęs su rinkodara ir persiuntimais (angl. marketing
and referrals) – padeda Shopify analitikai stebėti, ar lankytojas atėjo
per reklaminius kanalus.
30
minučių
Shopify
(meileodai.lt)
_shopify_sa_t
Analizės
Shopify slapukas, analogiškas _shopify_sa_p, naudojamas Shopify rinkodaros
analitikai (sekami įvykiai, susiję su kampanijomis).
30
minučių
Shopify
(meileodai.lt)
_ga
Analizės
slapukas, pagrindinis Google Analytics slapukas, naudojamas unikaliems
vartotojams atskirti ir svetainės lankomumo statistikai rinkti
2 metai
Google
(Analytics)
_gid
Analizės
slapukas, kitas Google Analytics slapukas, naudojamas atskirti vartotojų
sesijas.
24
valandos
Google
(Analytics)
_gat
Analizės
slapukas, Google Analytics slapukas užklausų dažniui riboti (throttle).
Pateikia statistinę informaciją neidentifikuojant atskirų lankytojų
1 minutė
Google
(Analytics)
_gac_UA-*
Analizės
slapukas, Google Ads/Analytics slapukas, skirtas saugoti informaciją apie
reklamos kampaniją (jei atėjote per Google AdWords reklamą). Padeda įvertinti
reklamos efektyvumą.
90 dienų
(3 mėnesiai)
Google
(Ads/Analytics)
_fbp
Rinkodaros
slapukas, Facebook Pixel slapukas, skirtas išsaugoti ir sekti
apsilankymus svetainėje – identifikuoja naršytoją Facebook remarketingo
tikslais
3
mėnesiai
Facebook
(Meta)
fr
Rinkodaros
slapukas, Facebook naršyklės slapukas, skirtas rodyti personalizuotą reklamą
ir vertinti reklamų efektyvumą Facebook tinkle. Nustatomas trečiosios šalies
(facebook.com) domene, kai svetainėje įdiegtas Facebook Pixel.
~3
mėnesiai
Facebook
(Meta) (trečioji šalis)
omnisendContactID
Funkcinis
Omnisend slapukas, suteikiantis unikalų identifikatorių kiekvienam
kontaktui (vartotojui). Padeda atpažinti sugrįžtančius naujienlaiškio
prenumeratorius ar lankytojus.
1 metai
Omnisend
(meileodai.lt)
omnisendSessionID
Funkcinis
Omnisend slapukas, skirtas anoniminio kontakto ar prisijungusio kontakto
sesijai identifikuoti (naudojamas sesijos metu, pvz., naršymo krepšelio
stebėsenai).
30
minučių
Omnisend
(meileodai.lt)
omnisendCartProducts
Funkcinis
Omnisend slapukas, stebintis krepšelio turinį sesijos metu. Ši informacija
naudojama, pvz., apleisto krepšelio el. laiškų siuntimui vartotojui priminti
apie nebaigtą pirkimą.
Iki
sesijos pabaigos
Omnisend
(meileodai.lt)
omnisend-form-*–closed-at
Funkcinis
Omnisend slapukas, fiksuojantis, kuri pop-up forma buvo uždaryta vartotojo.
Tai padeda nerodyti tos pačios formos pakartotinai per trumpą laikotarpį. (Pastaba:
* dalyje slapuko pavadinime bus unikalus formos identifikatorius.)
1 metai
Omnisend
(meileodai.lt)
page-views
Analizės
Omnisend slapukas, skaičiuojantis puslapio peržiūrų skaičių per sesiją
(naudojamas analizuojant vartotojo įsitraukimą, pvz., Browse abandonment
funkcijai).
Iki
sesijos pabaigos
Omnisend
(meileodai.lt)
__cf_bm
Funkcinis
Cloudflare slapukas, skirtas botų valdymui ir svetainės apsaugai.
Padeda atskirti tikrus vartotojus nuo automatizuotų užklausų ir apsaugo
svetainę nuo kenkėjiško srauto
30
minučių
Cloudflare
__cflb
Funkcinis
Cloudflare slapukas, naudojamas load balancer funkcijai – užtikrina,
kad vartotojo užklausos eitų į tą patį serverį, taip palaikant pastovią
sesiją (pvz., krepšelis neištuštėja naršant).
Iki 24
valandų (priklausomai nuo nustatymų)
Cloudflare
cf_clearance
Funkcinis
Cloudflare slapukas, nustatomas vartotojui sėkmingai perėjus apsaugos
patikrinimą (pvz., „I'm Under Attack Mode“ puslapį). Leidžia tam pačiam
vartotojui kurį laiką tęsti naršymą netrikdomai (išsaugoma informacija, kad
patikra atlikta).
Kintama
(numatyta ~30 min)
Cloudflare
__cfduid (nebetaikomas)
Anksčiau
naudotas Cloudflare slapukas, skirtas identifikuoti patikimą srautą. Dėmesio:
nuo 2021 m. Cloudflare nebenaudoja __cfduid slapuko, jį pakeitė kiti saugumo
sprendimai
5 metai
(nebenaudojamas)
Cloudflare
SV_FORMS_AUTH (pavyzdys)
Funkcinis
Tally slapukas (ar analogiškas session storage įrašas),
nustatomas pateikus formą. Naudojamas įsiminti, kad vartotojas jau užpildė
konkrečią formą, kad nebebūtų rodomas pakartotinis pateikimas.
Sesijos /
trumpalaikis
Tally
(tally.so)
Sentry (slapukai
nenaudojami)
Sentry
klaidų stebėsenos paslauga nenaudoja slapukų. Visa informacija perduodama per
serverio API užklausas. Jei Sentry integracija pasitelktų naršyklės saugyklą,
tai būtų tik techniniams tikslams, nesekant vartotojų.
Netaikoma
Sentry.io
(Ferrum, Inc.)
Pastaba: Aukščiau pateiktoje
lentelėje nurodytos slapukų galiojimo trukmės gali kisti, jei paslaugų teikėjai
pakeičia savo nustatymus. „Sesijos“ trukmė reiškia, kad slapukas galioja iki
tol, kol užveriama naršyklė (arba baigiasi nustatytas trumpas laiko tarpas po
neaktyvumo). Trečiųjų šalių slapukai (pvz., Facebook, Google) galioja pagal tų
trečiųjų šalių nustatytus terminus, kurie gali skirtis nuo čia pateiktų
orientacinių reikšmių. Mes stengiamės nuolat atnaujinti šį sąrašą, tačiau gali
pasitaikyti neatitikimų, jei paslaugų teikėjai keičia slapukų pavadinimus ar
funkcijas. Visi slapukai naudojami tik aukščiau aprašytais tikslais ir
laikantis galiojančių teisės aktų reikalavimų.
4. Asmens
duomenų rinkimo tikslai ir teisiniai pagrindai
Mes renkame ir naudojame Jūsų asmens duomenis
tik apibrėžtais tikslais ir turint tam teisėtą pagrindą. Žemiau pateikiame
pagrindines duomenų tvarkymo veiklas, jų tikslus ir atitinkamus teisinius
pagrindus pagal BDAR:
- 4.1.
Elektroninės prekybos vykdymas (pirkimo-pardavimo sutarties sudarymas ir
vykdymas). Šiuo tikslu tvarkomi duomenys: užsakymo
informacija (įsigytos prekės, jų kiekiai, kainos), Jūsų identifikaciniai
duomenys (vardas, pavardė), kontaktiniai duomenys (pristatymo adresas,
telefono numeris, el. paštas), mokėjimo duomenys. Tvarkymo tikslas
– priimti ir apdoroti Jūsų užsakymą, sudaryti sutartį nuotolinės prekybos
būdu, pristatyti prekes, spręsti su užsakymu susijusius klausimus (pvz.,
grąžinimai, garantijos). Teisinis pagrindas: sutarties su Jumis
sudarymas ir vykdymas (BDAR 6 str. 1(b) p.) – šie duomenys būtini
sutarčiai sudaryti ir tinkamai įvykdyti. Taip pat tam tikrų duomenų
saugojimas grindžiamas ir teisinės prievolės vykdymu (BDAR 6 str. 1(c)
p.), pavyzdžiui, buhalterinės apskaitos įstatymų reikalavimu išsaugoti
sąskaitas-faktūras, mokėjimų įrašus. - 4.2.
Vartotojo paskyros sukūrimas ir valdymas. Jei
registruojatės mūsų svetainėje ir susikuriate paskyrą, mes tvarkome
registracijos metu pateiktus duomenis: vardą, pavardę, el. pašto adresą,
slaptažodžio (užšifruotą) kopiją, paskyros nustatymus. Tikslas –
sukurti Jums individualią paskyrą, kurioje galite matyti užsakymų
istoriją, išsaugoti adresus, valdyti savo sutikimus (pvz., dėl
naujienlaiškių), teikti atsiliepimus, patogiau apsipirkti. Teisinis pagrindas:
sutarties vykdymas (BDAR 6 str. 1(b) p.), kadangi paskyros sukūrimas yra
Jūsų prašoma paslauga (paslaugų teikimo elektroninėje parduotuvėje dalis).
Papildomai – teisėtas mūsų interesas užtikrinti paskyros saugumą ir
funkcionalumą (BDAR 6 str. 1(f) p.), pvz., galime naudoti techninius
duomenis (IP adresą, prisijungimų laikus) apsaugai nuo neteisėto
prisijungimo. - 4.3.
Elektroninės parduotuvės funkcijų palaikymas ir trečiųjų šalių paslaugų
integracija. Siekdami, kad svetainė veiktų
sklandžiai, integruojame trečiųjų šalių sprendimus (kaip aprašyta
aukščiau: Shopify, Cloudflare, Sentry ir kt.). Tokiam integravimui gali
reikėti tvarkyti tam tikrus techninius ar asmens duomenis. Tikslas
– užtikrinti tinkamą svetainės funkcionavimą, saugumą, greitį, klaidų
prevenciją. Pvz., Cloudflare atveju – tvarkomas IP adresas ir naršyklės
identifikatorius, siekiant apsaugoti svetainę nuo kenkėjiškų atakų; Sentry
atveju – tvarkomas klaidos kontekstas, kuris gali apimti ir naudotojo ID,
tam kad galėtume ištaisyti klaidas. Teisinis pagrindas: teisėtas
mūsų interesas palaikyti ir gerinti svetainės veikimą (BDAR 6 str. 1(f)
p.). Šiose situacijose mes užtikriname, kad tvarkomi duomenys būtų kuo
mažiau jautrūs (pvz., Sentry nenaudosime perteklinių PII duomenų,
Cloudflare duomenis saugos tik laikinai ir t.t.), o trečiosios šalys šiuos
duomenis naudos tik sutartiems tikslams (kaip duomenų tvarkytojai). - 4.4.
Tiesioginė rinkodara (naujienlaiškių siuntimas, pasiūlymų teikimas). Jūsų
kontaktinius duomenis (vardą, el. paštą, telefono numerį) naudojame
tiesioginės rinkodaros tikslais tik gavę išankstinį Jūsų sutikimą.
Tai gali apimti naujienlaiškių siuntimą el. paštu, SMS pranešimus su
akcijomis, lojalumo programos pasiūlymus. Tikslas – informuoti Jus
apie naujienas, akcijas, produktus ar paslaugas, kurios galėtų Jus
sudominti, ir palaikyti su Jumis santykius kaip su klientu. Teisiniai pagrindai:
sutikimas (BDAR 6 str. 1(a) p.) – naujienlaiškį gausite tik jei pažymite
atitinkamą langelį registruodamiesi ar kitaip išreiškiate norą; taip pat
galime remtis ir teisėtu interesu (BDAR 6 str. 1(f) p.) siųsti reklaminius
pranešimus esamiems klientams apie panašias prekes ar paslaugas, bet
tokiais atvejais visada suteiksime aiškią ir nemokamą galimybę atsisakyti
(angl. opt-out). Jūs turite teisę bet kada atsisakyti tiesioginės
rinkodaros komunikacijų – kiekviename el. laiške rasite atsisakymo
nuorodą, taip pat galite susisiekti su mumis tiesiogiai dėl atsisakymo. SMS
pranešimai gali būti siunčiami klientams, kurie yra įsigiję prekių ar
paslaugų iš MB „Meilė odai“ ir pirkimo metu sutiko su šia privatumo
politika bei mūsų rinkodaros tikslais, arba kitaip aiškiai išreiškė
sutikimą gauti pasiūlymus.
Tokie pranešimai siunčiami tik apie panašias prekes ar paslaugas, o
kiekviename pranešime pateikiama galimybė lengvai atsisakyti jų gavimo
(pvz., atsakant STOP ar paspaudžiant atsisakymo nuorodą). - 4.5.
Analitika ir statistika. Kaip minėta, naudojame įvairius
analitikos įrankius (Google Analytics, Shopify vidinę statistiką, Tally
anoniminę statistiką formoms) tam, kad suprastume, kaip naudojama mūsų
svetainė ir paslaugos. Tikslas – analizuoti vartotojų elgseną,
svetainės našumą, marketingo priemonių veiksmingumą; remiantis tuo,
priimti verslo sprendimus (pvz., patobulinti svetainės navigaciją,
asortimentą). Tvarkomi duomenys – pseudoniminiai identifikatoriai,
įrenginių ir naršyklių informacija, apsilankymų datos, vietovės (miesto
lygmeniu), atliekami veiksmai svetainėje. Didesnė dalis šių duomenų
gaunami per slapukus ir analitikos skriptus (todėl su Jūsų sutikimu).
Teisinis pagrindas: sutikimas (BDAR 6 str. 1(a) p.) dėl nebūtinų slapukų.
Tais atvejais, kai analitiniai duomenys tvarkomi suvestine,
neidentifikuojančia forma (pvz., apibendrintos ataskaitos, kuriose nėra
asmenų duomenų), tai gali būti laikoma nebe asmens duomenimis ir
papildomas teisinis pagrindas nebereikalingas. Tačiau kol duomenys gali
būti susieti su konkrečiu pseudoniminiu vartotoju, laikome juos asmens
duomenimis ir saugome su sutikimu arba anonimizuojame (paverčiame
nebeatsekamais iki individo lygio, kai tik tai įmanoma). - 4.6.
Trečiųjų šalių paslaugų integracija (socialiniai įskiepiai, prisijungimai,
atsiliepimai). Jei svetainėje integruojame papildomas
trečiųjų šalių funkcijas – pvz., galimybę palikti atsiliepimą apie prekę,
prisijungti per socialinį tinklą, peržiūrėti socialinio tinklo „feed’ą“ –
tuomet gali būti perduodami tam tikri duomenys tiems tretiesiems teikėjams.
Tikslas – suteikti Jums platesnį funkcionalumą ir patogumą,
integruojant išorinių platformų galimybes. Pvz., jei komentuojate ar
paliekate atsiliepimą, Jūsų vardas ir atsiliepimo turinys gali būti viešai
rodomi svetainėje; jei naudojate socialinio tinklo įskiepį („Patinka“
mygtuką, dalijimosi funkciją), Jūsų naršyklė sujungs su to tinklo
serveriais ir perduos techninius duomenis (pvz., IP adresą, naršyklės
identifikatorių) tam, kad veiktų įskiepis. Teisiniai pagrindai:
mūsų teisėtas interesas gerinti svetainės funkcionalumą ir skatinti
sąveiką su klientais (BDAR 6 str. 1(f) p.), o atitinkamais atvejais – Jūsų
sutikimas, pasireiškiantis pačiu veiksmo atlikimu (pvz., jei pasirenkate
naudoti socialinio tinklo funkciją, laikoma, kad sutinkate su tuo susijusiu
duomenų perdavimu). Visais atvejais stengiamės aiškiai informuoti apie
tokias integracijas ir Jums duoti pasirinkimą jomis naudotis arba ne.
Jeigu planuotume Jūsų asmens duomenis tvarkyti
kitais nei aukščiau išvardintais tikslais, visuomet informuosime Jus iš anksto
ir, prireikus, gausime Jūsų sutikimą arba užtikrinsime kitą teisinį pagrindą.
5. Asmens
duomenų saugojimo laikotarpiai
Jūsų asmens duomenis saugome ne ilgiau, nei to
reikia aukščiau nustatytiems tikslams pasiekti, arba kaip to reikalauja teisės
aktai. Saugojimo laikotarpiai gali skirtis priklausomai nuo duomenų kategorijos
ir tvarkymo teisėto pagrindo. Pagrindiniai saugojimo terminai yra šie:
- 5.1.
Pirkimų ir sandorių duomenys: Jūsų užsakymų informacija, sąskaitos
faktūros ir susiję finansiniai duomenys (vardas, pavardė, pristatymo
adresas, kontaktai, užsakytos prekės, sumokėtos sumos, mokėjimų istorija)
saugomi 10 metų nuo finansinių metų pabaigos, per kuriuos buvo
įvykdytas atitinkamas sandoris. Toks terminas nustatytas pagal Lietuvos
teisės aktų reikalavimus buhalterinei apskaitai ir mokesčių prievolėms
(pvz., LR buhalterinės apskaitos įstatymas, LR mokesčių administravimo
įstatymas). Šie duomenys gali būti saugomi ilgiau, jei to pareikalauja
teisės aktai ar vyksta koks nors ginčas/tyrimas (tuomet iki ginčo/tyrimo
pabaigos). - 5.2.
Klientų paskyrų duomenys: Registruotų naudotojų paskyrų
informacija (kontaktiniai duomenys, paskyros informacija, užsakymų
istorija) saugoma tol, kol naudojatės paskyra. Jei paskyra neaktyvi
ilgą laiką, pasiliekame teisę (bet neprivalome) ją uždaryti ir duomenis
ištrinti arba anonimizuoti po neaktyvumo periodo, ilgesnio nei 2 metai.
Jeigu kreipiatės su prašymu panaikinti paskyrą, Jūsų paskyros duomenis
panaikiname (ar anonimizuojame) per 1 mėnesį nuo prašymo gavimo, išskyrus
tuos duomenis, kuriuos privalome saugoti dėl teisinių priežasčių (pvz.,
užsakymų įrašus – žr. 5.1 punktą). Pašalinus paskyrą, tam tikra ribota
informacija gali būti saugoma dar iki 30 dienų atsarginių kopijų
saugyklose (backup), tačiau per pagrįstą laiką ji irgi bus ištrinta. - 5.3.
Tiesioginės rinkodaros duomenys: Jūsų sutikimo pagrindu naudojami
duomenys (pvz., el. pašto adresas naujienlaiškiams) tvarkomi tol, kol
galioja Jūsų sutikimas. Jei atsisakysite gauti naujienlaiškius ar
atšauksite sutikimą, Jūsų el. paštas bus nedelsiant (ar ne vėliau kaip per
keliolika dienų) pašalintas iš siuntimo sąrašų. Pažymime, kad atsisakius
naujienlaiškio, mes vis tiek galime saugoti Jūsų el. pašto adresą
„nebepristatomų adresų“ sąraše, kad užtikrintume, jog negausite laiškų
(tai daroma teisėto intereso pagrindu – turėti įrodymą, jog nebesiųsti
jums laiškų). Tačiau jokios aktyvios rinkodaros komunikacijos tokiu atveju
negausite. - 5.4.
Analitiniai duomenys: Analitinių įrankių (pvz., Google
Analytics) surinkti duomenys saugomi tiek laiko, kiek mes esame nustatę
ataskaitų saugojimo terminus tose priemonėse. Pavyzdžiui, Google Analytics
galime pasirinkti saugojimo laikotarpį (14 mėn., 26 mėn. ir pan.). Šiuo metu
Google Analytics vartotojų lygiu surinktus duomenis saugome 26 mėnesius,
po to jie automatiškai ištrinami arba susumuojami. Omnisend surinkta
informacija apie Jūsų naršymo elgesį (pvz., atidarytus laiškus,
paspaudimus) paprastai saugoma tol, kol esate mūsų aktyvus
prenumeratorius, o vėliau – dar iki 12 mėn. statistikos tikslais
(anonimiškai). Shopify vidiniai analitiniai duomenys (pvz., pardavimų
ataskaitos) saugomi ilgalaikiai, tačiau juose nesaugomi tiesiogiai Jus
identifikuojantys duomenys, tik agreguoti verslo rodikliai. - 5.5.
Techniniai ir saugumo duomenys: Žurnalo įrašai (log’ai) apie
prisijungimus prie serverio, klaidų žurnalai (įskaitant Sentry), saugumo
įvykiai (Cloudflare) saugomi trumpiausią įmanomą laiką. Pavyzdžiui, Cloudflare
saugumo žurnalus laiko iki 7 dienų, nebent aptiktas incidentas – tuomet
duomenys gali būti saugomi ilgiau analizei. Sentry klaidų duomenys
paprastai saugomi iki kol išsprendžiame atitinkamą klaidą, bet ne ilgiau
kaip 3 metus (vyraujantis praktikoje laikotarpis – 90 dienų). Šie duomenys
skirti tik vidiniam naudojimui, o pasibaigus jų aktualumui – ištrinami
arba nuasmeninami. - 5.6.
Įstatymų nustatyti saugojimo atvejai: Tam
tikrais atvejais privalome saugoti duomenis ilgiau, jei to reikalauja
teisė. Pavyzdžiui, gavus teisėsaugos ar kitos institucijos įpareigojimą
išsaugoti duomenis (pvz., vykstant tyrimui), privalėsime tai padaryti per
nurodytą laiką. Taip pat, jei įtariame neteisėtą veiklą (pvz., sukčiavimą)
ar kyla teisinių pretenzijų, tam tikrus su tuo susijusius duomenis galime
saugoti iki kol pasibaigs senaties terminai arba bus išspręsti ginčai (tai
gali būti ilgesnis nei įprasta saugojimo terminas, grindžiamas mūsų
teisėtu interesu apsiginti nuo pretenzijų arba pareikšti ieškinį).
Pasibaigus nustatytiems saugojimo terminams,
Jūsų asmens duomenys bus saugiai sunaikinti arba negrįžtamai anonimizuoti
(taip, kad nebebūtų įmanoma nustatyti Jūsų tapatybės). Anonimizuotą statistinę
informaciją galime naudoti ilgiau, nes tokia informacija nebėra susijusi su
konkrečiu duomenų subjektu.
6. Duomenų
subjekto teisės
BDAR ir kiti teisės aktai Jums suteikia plataus
spektro teises, susijusias su Jūsų asmens duomenimis. Mes gerbiame šias
teises ir sudarome galimybes jomis pasinaudoti. Jūsų, kaip duomenų subjekto,
teisės yra šios:
- 6.1.
Teisė susipažinti su duomenimis. Jūs turite teisę gauti patvirtinimą, ar
mes tvarkome Jūsų asmens duomenis, ir, jeigu taip, teisę susipažinti su
tvarkomais duomenimis. Pateikus prašymą, mes suteiksime Jums informaciją
apie tai, kokius konkrečiai Jūsų asmens duomenis esame surinkę, kokiais
tikslais juos tvarkome, kokiems gavėjams (tiek šalies viduje, tiek
užsienyje) jie buvo teikti, kokį laikotarpį planuojame duomenis saugoti ir
pan. Daugumą šių dalykų mes jau pateikėme šioje Privatumo politikoje,
tačiau turite teisę gauti ir konkrečią savo duomenų kopiją. Ji paprastai
teikiama nemokamai elektronine forma (nebent paprašote kitokio būdo).
Atkreipiame dėmesį, kad negalime pateikti Jums kitų asmenų duomenų ir
galime neatskleisti mūsų komercinių paslapčių ar intelektinės nuosavybės,
todėl atsakydami į prašymą galime kai kurią informaciją maskuoti. - 6.2.
Teisė reikalauti ištaisyti duomenis. Jei
pastebėjote, kad turime neteisingus ar nebeaktualius Jūsų asmens duomenis
(pvz., neteisingą vardą, pavardę, pasikeitė adresas ar kontaktai), turite
teisę reikalauti, kad juos ištaisytume arba papildytume. Registruoti
klientai dalį informacijos (pvz., kontaktus, adresus) gali koreguoti patys
prisijungę prie savo paskyros. Kitais atvejais pataisymus atliksime gavę
aiškų prašymą. Taip pat turite teisę reikalauti, kad neužbaigtus duomenis
papildytume, jei jie neišsamūs ir tai reikalinga duomenų tvarkymo tikslui
pasiekti. - 6.3.
Teisė reikalauti ištrinti duomenis (teisė „būti pamirštam“). Tam
tikrais atvejais Jūs turite teisę prašyti, kad mes ištrintume Jūsų asmens
duomenis. Tai taikoma, pavyzdžiui, jeigu duomenys nebėra reikalingi tiems
tikslams, kuriems buvo renkami, jei atšaukiate sutikimą ir nebelieka kito
teisėto pagrindo tvarkyti duomenis, arba jei manote, kad duomenys tvarkomi
neteisėtai. Mes gerbsime tokį prašymą ir ištrinsime Jūsų duomenis, išskyrus
atvejus, kai saugoti duomenis mus įpareigoja teisė (pvz., negalime
ištrinti pirkimų įrašų anksčiau laiko dėl apskaitos reikalavimų) arba kai
duomenys reikalingi pareikšti, vykdyti ar apginti teisinius reikalavimus.
Apie konkrečias išimtis (jei jos taikytinos) Jus informuosime atsakydami į
prašymą. Paprastai, jeigu nėra kliūčių, Jūsų duomenis ištriname per 30
dienų ir pranešame apie atliktus veiksmus. - 6.4.
Teisė apriboti duomenų tvarkymą. Jūs turite teisę tam tikromis
aplinkybėmis reikalauti, kad laikinai sustabdytume aktyvų Jūsų duomenų
tvarkymą (išskyrus saugojimą). Ši teisė gali būti įgyvendinta, pavyzdžiui,
kai: (a) ginčijate duomenų tikslumą (tuomet tvarkymą ribojame tam laikui,
kol patikriname ir patiksliname duomenis); (b) duomenų tvarkymas yra
neteisėtas, bet vietoje ištrynimo prašote apribojimo; (c) mums nebereikia
tų duomenų nustatytais tikslais, bet Jums jų reikia teisiniams
reikalavimams pareikšti, vykdyti ar apginti; (d) esate pateikę
prieštaravimą dėl duomenų tvarkymo (kol bus vertinama, ar mūsų pagrindai
yra viršesni už Jūsų). Apribojimo laikotarpiu mes duomenų nebesitvarkysime
jokia kita apimtimi, išskyrus saugojimą, ir galbūt tam tikras minimalus
tvarkymas bus vykdomas tik su Jūsų sutikimu arba siekiant teisiškai
apginti savo interesus. Kai apribojimas atšaukiamas, Jus informuosime. - 6.5.
Teisė į duomenų perkeliamumą. Tais atvejais, kai Jūsų duomenis
tvarkome automatizuotai, Jums sutikus arba vykdydami sutartį, Jūs turite
teisę gauti tuos duomenis susistemintu, kompiuterio skaitomu formatu
(pvz., CSV failu) ir persiųsti kitam paslaugų teikėjui. Jei techniškai
įmanoma, Jūs galite prašyti, kad mes patys tiesiogiai persiųstume Jūsų
duomenis kitam duomenų valdytojui. Ši teisė taikoma tik tiems duomenims,
kuriuos patys mums pateikėte (pvz., paskyros duomenims, užsakymų
istorijai). Atkreipiame dėmesį, kad portuojant duomenis, gali būti
perkeliami ne visi mūsų generuoti duomenys (pvz., vidinės analizės
informacija gali likti mūsų sistemoje). Perkėlimą atliekame per protingą
terminą (apie 1 mėn.) nuo prašymo gavimo. - 6.6.
Teisė nesutikti su duomenų tvarkymu. Jūs
turite teisę bet kuriuo metu nesutikti su Jūsų asmens duomenų tvarkymu,
kai tvarkymas grindžiamas mūsų teisėtais interesais (BDAR 6 str. 1(f) p.)
arba viešo intereso užduoties vykdymu (BDAR 6 str. 1(e) p.). Tokiu atveju
privalome įvertinti Jūsų prieštaravimą ir nebetvarkyti duomenų, nebent
galėsime įrodyti, kad privalomi teisėti pagrindai tvarkyti duomenis
yra viršesni už Jūsų interesus, teises ir laisves arba kad tvarkymas yra
skirtas teisiniams reikalavimams pareikšti, vykdyti ar ginti. Praktiškai
teisę nesutikti Jūs dažniausiai galite panaudoti rinkodaros profiliavimo
atvejais, analizės atvejais. Pavyzdžiui, turite teisę nesutikti, kad
analizuotume Jūsų naršymo istoriją Jūsų vartojimo įpročiams nagrinėti –
tokiu atveju tiesiog išjunkite atitinkamus slapukus arba praneškite mums
dėl Jūsų duomenų atskyrimo nuo analitikos. Nesutikus su tiesiogine
rinkodara (kaip minėta anksčiau), Jūsų duomenis tokiam tikslui tvarkyti
nedelsdami nutrauksime – šiai situacijai nereikia jokių papildomų motyvų
(prieštaravimas dėl rinkodaros tenkinamas besąlygiškai). - 6.7.
Teisė atšaukti sutikimą. Tais atvejais, kai Jūsų duomenis
tvarkome remdamiesi tik Jūsų sutikimu (pvz., dėl naujienlaiškio siuntimo,
dėl analitinių ar marketingo slapukų), Jūs turite teisę bet kada atšaukti
duotą sutikimą. Sutikimo atšaukimas neturi įtakos duomenų tvarkymo teisėtumui
iki atšaukimo (t.y. tai, ką darėme su Jūsų duomenimis iki atšaukimo, liks
teisėta). Atšaukę sutikimą, toliau Jūsų duomenų nebetvarkysime minėtu
tikslu. Sutikimą atšaukti galite paprastai tuo pačiu kanalu, kuriuo jį
davėte: pavyzdžiui, jeigu sutikote dėl slapukų – pakeiskite savo slapukų
nustatymus svetainėje; jeigu sutikote gauti SMS – praneškite mums apie
atsisakymą ir pan. Taip pat visada galite parašyti mums tiesiogiai, kad
atšaukiate duotą sutikimą dėl konkretaus tvarkymo. - 6.8.
Teisė nebūti automatizuoto sprendimo dalimi. Mes
neužsiimame tokiu Jūsų duomenų tvarkymu, kuris būtų visiškai
automatizuotas ir sukeltų Jums teisines pasekmes ar panašiai
reikšmingai paveiktų (BDAR 22 str. 1 d.). Visi sprendimai, susiję su
sutarčių sudarymu, paslaugų teikimu ir pan., priimami žmogaus. Jei visgi
ateityje taikytume tam tikrą automatizuotą įvertinimą (profilingą) –
pavyzdžiui, automatizuotai analizuotume Jūsų pirkimo įpročius, kad
pritaikytume nuolaidų lygį – apie tai informuosime atskirai, suteiksime
galimybę pareikalauti žmogaus peržiūros ar pareikšti nesutikimą.
6.9. Teisė pateikti skundą priežiūros
institucijai. Jei manote, kad tvarkydami Jūsų asmens
duomenis pažeidžiame BDAR ar kitų teisės aktų nuostatas, pirmiausia prašome
kreiptis tiesiogiai į mus – mes stengsimės išspręsti Jūsų problemas ar
prašymus. Tačiau jeigu nesate patenkinti mūsų atsakymu arba manote, kad
nesprendžiame Jūsų skundo, Jūs turite teisę kreiptis į priežiūros instituciją –
Lietuvos Respublikos Valstybinę duomenų apsaugos inspekciją (adresas: L.
Sapiegos g. 17, 10312 Vilnius, www.vdai.lrv.lt), arba savo gyvenamosios
vietos ES šalyje duomenų apsaugos priežiūros instituciją. Taip pat turite teisę
pasinaudoti teisinės gynybos priemonėmis teisme.
Kaip pasinaudoti savo teisėmis? Visus su
asmens duomenimis susijusius prašymus (dėl susipažinimo, ištaisymo, ištrynimo,
apribojimo, nesutikimo, perkeliamumo ar kt.) galite pateikti mums raštu –
siųsdami el. laišką adresu meileodaieshop@gmail.com. Siekdami apsaugoti
duomenų saugumą, galime paprašyti papildomos informacijos Jūsų tapatybei
patvirtinti (pvz., atsiųsti prašymą iš to paties el. pašto, kuris registruotas
Jūsų paskyrai, arba pateikti identifikacijos dokumentą). Į Jūsų prašymus
stengsimės atsakyti per 1 mėnesį nuo gavimo. Esant kompleksiniams arba
daugeliui vienu metu gautų prašymų, terminas gali būti pratęstas dar iki 2
mėnesių – tokiu atveju informuosime apie pratęsimą ir priežastis. Atsakymus
pateiksime Jūsų pageidaujama forma, jei įmanoma. Už prašymų nagrinėjimą jokio
mokesčio netaikome, nebent prašymai akivaizdžiai nepagrįsti ar neproporcingi
(tuomet pagal teisės aktus galime imti pagrįstą mokestį arba atsisakyti
tenkinti).
7. Asmens
duomenų gavėjai
Jūsų asmens duomenų konfidencialumas
mums labai svarbus. Mes neatskleidžiame, neparduodame ir jokiu būdu neplatiname
Jūsų asmens duomenų tretiesiems asmenims, išskyrus atvejus, nurodytus šioje
Privatumo politikoje arba kai tai padaryti mus įpareigoja teisės aktai. Tam
tikrais atvejais Jūsų duomenis gali gauti (ar jiems gali tapti prieinami) šie
gavėjai:
- 7.1.
Paslaugų teikėjai (duomenų tvarkytojai). Tai
yra trečiosios šalys, kurios teikia mums paslaugas ir tvarko Jūsų duomenis
mūsų vardu, pagal mūsų nurodymus. Į šią kategoriją patenka: - IT
infrastruktūros ir hostingo paslaugų teikėjai (pvz., Shopify – platformos
paslaugos; Cloudflare – serverio apsauga; kiti serverių prieglobos
partneriai, jei tokių turime). - Mokėjimų
apdorojimo paslaugų teikėjai (Maksekeskus AS) – jie gauna mokėjimui
įvykdyti reikalingus duomenis. - Pristatymo
(kurjerių) tarnybos – jei užsisakote prekių pristatymą, Jūsų vardą,
adresą, tel. nr. perduodame kurjeriui ar pašto paslaugų teikėjui (pvz., LP
Express, Omniva, DPD ar kt., priklausomai nuo
pasirinkto pristatymo būdo) tam, kad jie pristatytų Jums siuntinį. - Rinkodaros
paslaugų teikėjai – pavyzdžiui, Omnisend tvarko mūsų vardu
naujienlaiškių siuntimo duomenis; tam tikrais atvejais galime pasitelkti
reklamos agentūrą ar specialistus, kurie gautų ribotą prieigą prie
marketingo duomenų (pvz., tik anonimizuotų ataskaitų). - Kitos
pagalbinės paslaugos: duomenų analizės įrankiai (Google Analytics veikia
kaip mūsų duomenų tvarkytojas tam tikru ribotu mastu, nes duomenys
pseudoniminiai), klientų aptarnavimo platformos (jei naudotume atskirą
CRM, jos operatorius galėtų matyti Jūsų užklausų duomenis), programinės
įrangos kūrėjai ir techninės priežiūros partneriai (jeigu jiems tenka
tvarkyti duomenis taisant klaidas ar diegiant patobulinimus, visada
užtikriname konfidencialumą).
Visų duomenų tvarkytojų veiklą reglamentuojame sutartimis – jie gali Jūsų
duomenis naudoti tik aiškiai apibrėžtais tikslais ir negali jų naudoti
savo reikmėms. - 7.2.
Nepriklausomi duomenų valdytojai (partneriai). Tam
tikros trečiosios šalys, nors ir padeda mums teikti paslaugas, tačiau
veikia kaip atskiri duomenų valdytojai, t.y. jos pačios nustato
duomenų tvarkymo tikslus ir priemones. Tokiais atvejais jos taip pat
atsako už Jūsų duomenų apsaugą, o jų tvarkymui taikomos tų trečiųjų šalių
privatumo politikos. Į šią kategoriją galime įtraukti: - Google ir Facebook
– mūsų svetainėje integruoti jų įrankiai (Analytics, Ads, Pixel), kurie
renka duomenis jų reikmėms (pvz., reklamos asmeniniam pritaikymui
Jūsų profiliuose). Nors mes naudojame šias paslaugas savo verslo
tikslais, Google ir Facebook duomenų rinkimą laiko savo valdomu procesu
(jie naudoja duomenis ir tobulinti savo paslaugas, ir rodyti Jums reklamą
kitur ir pan.). Jūs su jų paslaugų privatumo politika veikiausiai esate
sutikę naudodamiesi atitinkamomis platformomis. Mes su šiomis įmonėmis
esame sudarę standartines duomenų apsaugos sąlygas, stengiamės kiek
įmanoma pseudonimizuoti duomenis (pvz., IP anonimizavimas Google
Analytics sistemoje), tačiau turėtumėte žinoti, kad duomenų perdavimas
jiems vyksta Jums sutikus dėl atitinkamų slapukų. - Socialinio
prisijungimo teikėjai: jei naudojate Google ar
Facebook prisijungimą, tuomet tie tiekėjai veikia kaip atskiri duomenų
valdytojai autentifikavimo procesui. Jie gauna pranešimą, kad naudojote
jų prisijungimą mūsų svetainėje (tai gali matytis Jūsų paskyros saugumo
nustatymuose kaip prijungta aplikacija). Jų bendrosios privatumo sąlygos
taikomos tam procesui. Mes iš jų gauname tik būtinus duomenis paskyrai
sukurti. - Valdžios
institucijos: tam tikrais atvejais
įstatymai reikalauja perduoti Jūsų duomenis valstybinėms institucijoms –
pvz., teisėsaugai, teismams, mokesčių inspekcijai ar kitoms priežiūros
institucijoms – jų prašymu arba kai būtina apginti viešąjį interesą.
Tokie perdavimai vykdomi tik teisės aktų nustatyta tvarka, gavus oficialų
reikalavimą. - Teisiniai
konsultantai, auditoriai: jeigu kiltų būtinybė,
Jūsų duomenys gali būti atskleisti mūsų teisininkams, advokatams,
draudikams ar auditoriams, jei tai reikalinga konsultacijai, mūsų teisių
apsaugai ar verslo patikrai. Pvz., kilus ginčui su Jumis, Jūsų duomenis
gali peržiūrėti advokatų kontora, atstovaujanti mums. Arba vykdant įmonės
auditą, auditorius gali peržiūrėti tam tikrus klientų duomenis
atsitiktinės atrankos būdu. Tokiais atvejais šios trečiosios šalys yra
savarankiškai atsakingos už gautos informacijos konfidencialumą ir jie
naudos duomenis tik konkrečiam tikslui. - Verslo
perėmėjai: jei ateityje įmonė „MB
Meilė odai“ būtų reorganizuojama, parduodama ar kitaip perduodama kitam
savininkui, klientų duomenys gali būti perduoti kartu su verslu (kaip
turtinis vienetas). Naujas duomenų valdytojas privalės laikytis šios
Privatumo politikos nuostatų tol, kol nebus pakeistas teisinis pagrindas
arba gautas atskiras Jūsų sutikimas dėl kitokio tvarkymo. - 7.3.
Partneriai užsakymų vykdymui. Kaip minėta, vykdant Jūsų užsakymus, tam
tikri duomenys atskleidžiami tiesiogiai mūsų partneriams, kurie padeda tą
užsakymą įvykdyti. Be jau minėtų kurjerių ar mokėjimo paslaugų, tai gali
būti ir prekių tiekėjai (jei prekė pristatoma tiesiai iš tiekėjo sandėlio,
Jūsų duomenys gali būti perduodami tam tiekėjui pristatymo organizavimui)
arba servisų paslaugų teikėjai (pvz., garantinio aptarnavimo centras, jei
turėtume perduoti Jūsų kontaktus dėl sugedusio daikto taisymo). Tokie
perdavimai vykdomi kiek įmanoma mažesės apimties – suteikiama tik tai, kas
būtina konkrečiai funkcijai atlikti. - 7.4.
Viešai prieinama informacija. Jeigu Jūs patys paskelbiate viešą
informaciją mūsų svetainėje (pvz., parašote produktų atsiliepimus,
komentarus, dalyvaujate forumuose), tuomet tie duomenys (pvz., Jūsų
vardas/pseudonimas ir pats atsiliepimo turinys) tampa viešai matomi
visiems svetainės lankytojams. Tai nėra duomenų „perdavimas“ gavėjui
tradicine prasme, tačiau Jūs turite suprasti, kad tokią informaciją gali
perskaityti bet kas internete ir netgi panaudoti savo reikmėms (ko mes
negalime sukontroliuoti). Rekomenduojame viešuose atsiliepimuose neteikti
perteklinės asmeninės informacijos apie save, kurios nenorėtumėte
viešinti.
Konfidencialumas: Visus
duomenų gavėjus mes kruopščiai atsirenkame ir įpareigojame saugoti Jūsų
informaciją saugiai. Su kiekvienu duomenų tvarkytoju esame sudarę
konfidencialumo ir duomenų apsaugos sąlygas, kurios užtikrina, kad Jūsų
duomenys bus naudojami tik paslaugų teikimo tikslais ir nebus pasitelkti
savavališkai. Nepriklausomi duomenų valdytojai (pvz., Google, Facebook)
tvarko duomenis pagal savo privatumo taisykles – mes rekomenduojame susipažinti
su jų privatumo nuostatomis, jei turite papildomų klausimų. Jei norite gauti
detalesnį sąrašą ar paaiškinimą, kokiems konkretiems gavėjams teikiame Jūsų
duomenis, galite kreiptis pagal 6.1 punkte nurodytą tvarką (teisė susipažinti
su duomenimis / gavėjais).
8.
Tarptautinis duomenų perdavimas
Mes vykdome veiklą Lietuvoje ir Jūsų asmens
duomenis siekiame saugoti ES/EEE teritorijoje. Tačiau daugelis aukščiau minėtų
mūsų partnerių yra tarptautinės bendrovės, todėl tam tikrais atvejais Jūsų
duomenys gali būti perduodami ir saugomi už Europos Ekonominės Erdvės (EEE)
ribų. Visų pirma, tai gali nutikti šiais atvejais:
- 8.1.
Duomenys perduodami į JAV arba kitas šalis: - Mūsų
naudojami debesijos ir paslaugų teikėjai Shopify, Google, Facebook,
Cloudflare, Sentry yra įsisteigę JAV arba ten turi
patronuojamąsias bendroves/serverius. Pavyzdžiui, Google ir Facebook
serveriai išsidėstę visame pasaulyje, įskaitant JAV; Shopify (Kanados
bendrovė) duomenis gali laikyti JAV arba kituose regionuose; Cloudflare
pagrindiniai duomenų centrai taip pat JAV; Sentry – JAV. - Kanada:
Shopify pagrindinė buveinė yra Kanadoje, kuri Europos Komisijos sprendimu
užtikrina tinkamą duomenų apsaugos lygį (vadinamasis „adequacy“
sprendimas Kanadai taikomas komercinėms organizacijoms pagal PIPEDA).
Todėl duomenų perdavimas Shopify rėmuose laikomas lygiaverčiu perdavimui
EEE viduje. - JAV:
2023 m. liepos mėn. ES priėmė naują Sprendimą dėl tinkamumo (angl. adequacy
decision) – ES-JAV Duomenų apsaugos pagrindų susitarimą (Data Privacy
Framework), kuris pakeitė anksčiau negaliojusius „Privacy Shield“
mechanizmus. Tam tikros JAV bendrovės, tarp jų Google ir Meta (Facebook),
gali būti sertifikuotos pagal šį susitarimą, kas reiškia, jog jos
įsipareigoja laikytis ES lygiaverčių privatumo standartų. Mes
patikriname, ar mūsų partneriai dalyvauja šiame mechanizme – jei taip,
duomenų perdavimas jiems yra laikomas atitinkančiu BDAR reikalavimus. - Standard
Contractual Clauses: Nesant adequacy
sprendimo, mes remiamės Standartinėmis sutarčių sąlygomis (SSC,
angl. Standard Contractual Clauses), patvirtintomis Europos
Komisijos. Tai teisiniai instrumentai, įtraukti į sutartis su paslaugų
teikėjais, kurie įpareigoja juos saugoti ES naudotojų duomenis pagal
aukštus standartus net ir už ES ribų. Pavyzdžiui, su Maksekeskus AS
duomenų perdavimas dažniausiai apsiriboja ES (Estija), bet net jei koks
duomuo perkeliamas toliau, taikomos SSC; Cloudflare pasirašė SSC
dėl ES duomenų perdavimo į JAV; Sentry taip pat veikia pagal SSC
rėžimą; Omnisend kaip Lietuvos įmonė duomenų už EEE neperduoda,
nebent per integracijas – tokiu atveju jie irgi turi SSC su atitinkamais
subteikėjais. - Papildomos
apsaugos: Be SSC, mes kartu su
partneriais vertiname, ar nereikia taikyti papildomų techninių priemonių
duomenims apsaugoti. Pavyzdžiui, duomenų šifravimas, anonimizavimas prieš
išvežant iš ES, griežta prieigos kontrolė. Didžioji dalis analitikos
duomenų (Google, Facebook) prieš perduodant supseudoniminami (IP
anonimizavimas Google atveju, unikalūs ID vietoje vardų ir pan.), tad net
jei perimami, tiesiogiai neidentifikuotų Jūsų kaip asmens. - Išimtiniai
atvejai: jei duomenys perduodami
partneriui kitoje šalyje vienkartiniu atveju (pvz., Jūsų atvejui spręsti
įsitraukia gamintojas iš Azijos dėl garantinio aptarnavimo), mes atskirai
informuosime ir prašysime sutikimo arba stengsimės kitaip teisiškai
pagrįsti tą perdavimą. - 8.2.
Jūsų pačių veiksmai gali lemti duomenų perdavimą už ES:
Jeigu, pavyzdžiui, esate už ES ribų ir naršote mūsų svetainėje, Jūsų
duomenys jau savaime keliauja per tarptautinius tinklus iki mūsų serverių.
Taip pat, jei pasirenkate mokėjimo būdą ar platformą, kuri operuoja už ES,
Jūsų duomenys jiems perduodami Jūsų iniciatyva (pvz., mokant per
tarptautinę mokėjimų sistemą). Tokiais atvejais Jūsų duomenims galioja
atitinkamos paslaugos teikėjo taisyklės.
Apibendrinant: dedame visas pastangas,
kad Jūsų asmens duomenų perdavimas tarptautiniu mastu vyktų teisėtai ir
saugiai. Pasirenkame partnerius, kurie užtikrina tinkamą apsaugos lygį,
naudojame sutartines apsaugos priemones bei technines duomenų apsaugos
priemones. Jeigu norėtumėte gauti daugiau informacijos apie konkrečius duomenų
perdavimus užsienyje ar susipažinti su taikomų Standartinių sutarčių sąlygų
kopija, galite kreiptis į mus (žr. Kontaktai skyrių).
9. Slapukų
valdymas
Jūsų pasirinkimai dėl slapukų. Mes
gerbiame tai, kad Jūs kontroliuojate savo asmens duomenis, todėl suteikiame
galimybę pačiam valdyti nebūtinuosius slapukus. Kai pirmą kartą apsilankote
mūsų svetainėje, Jums parodomas slapukų sutikimo pranešimas (baneris).
Jame galite pasirinkti „Sutinku“ (leidžiant naudoti visas slapukų kategorijas)
arba „Nustatymai“ (koreguoti, kurioms kategorijoms sutinkate). Bet kuriuo metu
vėliau galite pakeisti šiuos nustatymus – slapukų pranešimas yra visada
pasiekiamas puslapio apačioje (nuoroda „Slapukų nustatymai“) arba galite
ištrinti slapukus naršyklėje, taip atšaukdami sutikimą.
Naršyklės nustatymai. Daugelį
slapukų taip pat galite valdyti per savo naršyklės nustatymus. Galite
nustatyti, kad naršyklė blokuotų naujus slapukus, ištrintų esamus slapukus arba
praneštų Jums, kai slapukas yra nustatomas. Kiekviena naršyklė (Chrome,
Firefox, Safari, Edge ir kt.) turi skirtingus valdymo būdus – išsamesnę
informaciją rasite naršyklės pagalbos puslapiuose. Taip pat galite apsilankyti
interneto svetainėje All About Cookies
(https://www.allaboutcookies.org), kur pateikiamos išsamios instrukcijos, kaip
valdyti arba pašalinti slapukus įvairiose naršyklėse.
Atkreipkite dėmesį, kad išjungus kai kuriuos
slapukus, svetainės funkcionalumas gali suprastėti. Pavyzdžiui, jei
atsisakysite būtinųjų slapukų arba juos ištrinsite, negalėsime išsaugoti Jūsų
krepšelio turinio, prisiminti prisijungimo, o kai kurios svetainės dalys gali
neveikti. Analitinių ir rinkodaros slapukų išjungimas neturės įtakos
pagrindinėms funkcijoms, tačiau gali lemti mažiau suasmenintą turinį.
Atsisakymas nuo tikslinės reklamos. Net ir
išjungus rinkodaros slapukus mūsų svetainėje, Jūs galite matyti mūsų reklamas
kitose platformose, tačiau jos bus bendrinės (nepritaikytos Jūsų interesams).
Jei norite apskritai atsisakyti tikslinės reklamos iš trečiųjų šalių tinklų,
galite pasinaudoti šiais ištekliais:
- https://www.youronlinechoices.com
– čia rasite Europos interaktyviosios skaitmeninės reklamos aljanso (EDAA)
platformą, kurioje galite atsisakyti reklamos pagal pomėgius iš
dalyvaujančių įmonių. - https://adssettings.google.com
– Google Ads nustatymai, kur galite išjungti suasmenintą reklamą Google
tinkle. - https://www.facebook.com/adpreferences/ad_settings
– Facebook skelbimų nustatymai Jūsų paskyroje, kur galite valdyti trečiųjų
šalių duomenų naudojimą rodant reklamas.
Mes visada pasiruošę padėti, jei susiduriate
su sunkumais valdant slapukus ar norite daugiau informacijos, kreipkitės
mums nurodytais kontaktais.
10.
Papildoma informacija ir kontaktai
Jeigu turite klausimų, komentarų ar skundų,
susijusių su šia Privatumo politika ar Jūsų asmens duomenų tvarkymu, kviečiame
susisiekti su mumis. Mūsų kontaktinė informacija:
MB „Meilė odai“
Juridinio asmens kodas: 305924801
Registruota buveinė: Kovo 11-osios g. 27-27, LT-75124, Šilalė, Lietuva
El. paštas: meileodaieshop@gmail.com
Tel. numeris: +370 6211 8800
Taip pat galite rašyti mums per svetainėje
esančią kontaktinę formą ar pokalbių programėlę (jei tokia integruota).
Mes atsakysime į Jūsų užklausas kuo įmanoma
greičiau, bet ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo gavimo (kaip nurodyta 6
skyriuje dėl Jūsų teisių). Jei Jūsų užklausa sudėtinga arba turime gauti
papildomos informacijos, terminas gali būti pratęstas – apie tai Jus
informuosime.
Privatumo politikos galiojimas: Ši
privatumo politika galioja nuo jos paskelbimo dienos svetainėje. Paskutinės
redakcijos data: 2025-08-19. Mes periodiškai peržiūrime savo privatumo
praktiką ir esant poreikiui atnaujiname šį dokumentą, kad jis atspindėtų
naujausius pokyčius. Rekomenduojame retkarčiais peržiūrėti šią politiką – visi
esminiai pakeitimai bus pranešti atskirai.
Dėkojame, kad skyrėte laiko susipažinti su
mūsų Privatumo politika. Siekiame, kad meileodai.lt būtų ne tik maloni,
bet ir saugi aplinka Jums apsipirkti. Jei turite bet kokių rūpimų klausimų dėl
Jūsų duomenų privatumo, visada esame pasirengę Jums padėti!